מחמצת שאור לאפיה בריאה

מחמצת  sourdough היא הצורה המקורית, המסרותית, של התפחה של דברי מאפה. מחמצת עשויה מקמח ומים ומכילה מיליוני ייצורים פרה-ביוטיים חיים, ביניהם שמרי בר וחיידקים לקטובציליים, החיוניים

קרא עוד »

לחמניות כוסמין מחמצת

לאחר שהכנתי מספר פעמים לחם מחמצת, מצאתי שקל  וטעים יותר לילדים שלי לאכול לחמניות מחמצת. להלן המתכון. מתאים לשלבים צהוב וירוק במחלות קרוהן וקוליטיס, ולשלב

קרא עוד »

יוגורט פרוביוטי ביתי מקשיו

לסיוע בשיקום חיידקי המעיים הכנת מזונות מותססים היא תורה עתיקת יומין, שכיום חוזרת למטבחים שלנו כדרך פשוטה, טבעית ויעילה לשקם את חיידקי המעיים הידידותיים. המטרה

קרא עוד »

ממרח דלעת וטחינה

ממרח מדהים ובריא מאוד, קל לעיכול. נוצר בהשראתה של ידידה טובה, אומנית הבישול הטבעוני, אורנה זבידה עמרני. מצרכים: 4 דלעות ערמונים קטנות אפויות בתנור בקליפתן, עד לריכוך

קרא עוד »

משקה אנטי דלקתי וטעים

המזונות נוגדי הדלקת היעילים והנגישים לנו ביותר הם פירות וירקות. מבין הפירות נציין את הפפאיה, עשירה מאוד באנזימי עיכול ונוגדי סרטן, את האוכמניות למיניהן, אך גם

קרא עוד »

לחם שקדים

למה לחם שקדים? בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמת תפריטים דלי פחמימות, נטולי חיטה ומוצריה. יעילותם מתחילה להיות מוכחת גם עבור בעלי מעי חולה או רגיש.

קרא עוד »

מחמצת שאור לאפיה בריאה

מחמצת  sourdough היא הצורה המקורית, המסרותית, של התפחה של דברי מאפה. מחמצת עשויה מקמח ומים ומכילה מיליוני ייצורים פרה-ביוטיים חיים, ביניהם שמרי בר וחיידקים לקטובציליים, החיוניים לבריאות

קרא עוד »

לחמניות כוסמין מחמצת

לאחר שהכנתי מספר פעמים לחם מחמצת, מצאתי שקל  וטעים יותר לילדים שלי לאכול לחמניות מחמצת. להלן המתכון. מתאים לשלבים צהוב וירוק במחלות קרוהן וקוליטיס, ולשלב היציאה

קרא עוד »

יוגורט פרוביוטי ביתי מקשיו

לסיוע בשיקום חיידקי המעיים הכנת מזונות מותססים היא תורה עתיקת יומין, שכיום חוזרת למטבחים שלנו כדרך פשוטה, טבעית ויעילה לשקם את חיידקי המעיים הידידותיים. המטרה היא

קרא עוד »

ממרח דלעת וטחינה

ממרח מדהים ובריא מאוד, קל לעיכול. נוצר בהשראתה של ידידה טובה, אומנית הבישול הטבעוני, אורנה זבידה עמרני. מצרכים: 4 דלעות ערמונים קטנות אפויות בתנור בקליפתן, עד לריכוך מלא

קרא עוד »

משקה אנטי דלקתי וטעים

המזונות נוגדי הדלקת היעילים והנגישים לנו ביותר הם פירות וירקות. מבין הפירות נציין את הפפאיה, עשירה מאוד באנזימי עיכול ונוגדי סרטן, את האוכמניות למיניהן, אך גם תפוח

קרא עוד »

ממרח "חומוס" עדשים כתומות

דרך נפלאה להוסיף ממרח בריא וקל לעיכול, טבעי לחלוטין, עשיר בברזל, חלבון צמחי, אשלגן ואבץ. בתיאבון ולבריאות!   רכיבים ל-12 מנות: ´2 כוסות עדשים אדומים –

קרא עוד »

לחם שקדים

למה לחם שקדים? בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמת תפריטים דלי פחמימות, נטולי חיטה ומוצריה. יעילותם מתחילה להיות מוכחת גם עבור בעלי מעי חולה או רגיש. לפניכם

קרא עוד »